Jupiter

kompletní návod na dokončení úkolů v Jupiteru

!!!POZOR!!!

Doporučuji splnit úkoly za Svobodu-víc peněz,lepší vybavení a jsou lepší než Povinost

                                                                                                  

1. Skladiště Povinnosti

Od Šulga/Loki poté, co jim dáte PDA z mise Transakce
Poté co dáte jednomu veliteli PDA, pošle vás ke skladišti. Když ho dáte Lokimu půjdete do skladiště, vemete si věci a odrazíte útok povinnosti. Když Šulgovi, nejdříve podniknete útok a pak si vemete věci.

Odměna: 4000, granáty, zbraně, brnění, helmy, lékařské vybavení, hlavice



2. Dluhy

Od: Váňo
Váňo vám řekne, že se zadlužil banditům a dá vám peníze, abyste splatili jeho dluh. Jděte tedy k banditovi a máte na výběr. Buď zaplatit i úrok a dát 2000 ze svýho. Nebo mít dobrou zbraň, tím Spodka zastrašit a zaplatit penězi co vám dal Váňo a nebo je postřílet a peníze si nechat. Doporučuji zaplatit, protože to je jediná cesta k získání ocenění: Diplomat.

Odměna: Pozabíjíte je: 5 000r, zaplatíte: 0r, zaplatíte i s úrokem: -2 000r, Jakkoli zaplatíte: polovina cesty k získání ocenění Diplomat splněna + jakékoli splnění mise = Váňo s vámi půjde do Pripyati



3. Rukojmí

Od: Grizzly
Opět mise s různými řešeními. Grizzly vám řekne, že jeho kamaráda Mitjaje unesli banditi. Takže buď mu řeknete, že jim dáte artefakt co požadují, nebo že s nima zaútočíte a nebo že zaútočíte sám. Pokud jste splnili misi s Váňou tím, že jste zaplatili, tak rozhodně zvolte cestu, že banditům dáte artefakt, jedině tak získáte ocenění Diplomat. Jděte do tábora banditů a s některým si promluvte, že jdete předat výkupné. On vás pustí k šéfovi a tomu buď dejte 15 000r nebo Zlatou rybku a nebo pokud máte, veme i Sněžnou vločku. Vemte Mitjaje a cestou budete muset zaplatit ještě jednomu banditovi různou částku (u mě to bylo 3 500r).
Pokud se rozhodnete bandity postřílet, tak k tomu nemusím nic říkat, jen že to vážně není lehké. Až se dostanete k Mitjajovi, bandita na něj bude mířit a vy ho musíte rychle zabít, než on zabije Mitjaje.
Až doběhnete před tábor, promluvte si s Mitjajem a buď s ním běžte do Skadovska, nebo jděte sami. Vraťte se za Grizzlym a ten vás odmění.

Odměna: 5 000r a 2 skrýše a pokud zaplatíte výkupné, možné ocenění Diplomat, když ne tak artefakt Zlatá rybka




4. Donést Nitrákovi nářadí

Od Nitrák
První nářadí pro základní práci najdete v bodě 7 na mapě, ve vlaku s anomálií. Skočte na vlak z mostu a jděte po střeše na druhý konec vlaku. Skočte dovnitř a vždycky, když se přiblíží anomálie, jděte k okýnku. Takhle dojděte na druhý konec vlaku a tam najdete nářadí.

Druhé nářadí pro jemnou práci najdete v bodě 8 na mapě, na jih od továrny Jupiter. Jděte na toto místo, pozor na bandity cestou tam a možného upíra co to tam hlídá a vejděte do budovy. Jděte do druhého patra, kde je spousta elektrických anomálií. Můžete zde nalézt i artefakt, ale nářadí se skrývá u okýnka ve skříňce, směrem vlevo po vstupu do podkroví.

Třetí nářadí pro jemnou kalibraci najdete v bodě 10 na Pripyaťské mapě. Jděte do budovy a přes anomálie projděte do druhého patra. Bude tu na vás čekat Bjurer. Toho zabte a nářadí se skrývá v oddělené místnosti v tomto patře. Najdete zde i tunu dalšího vybavení.

Odměna: Nářadí pro základní práci: 1 000r, nářadí pro jemnou práci: 1 200r, nářadí pro jemnou kalibraci: ???r a samozřejmě všechny vylepšení, která tyto nářadí obnáší. Tento mechanik může jako jediný plně zdokonalit taktickou helmu.



5. Rádio

Od Nitrák
Jděte k cementárně a vybavení se nachází v té nejvetší budově. Dostanete se tam zadem přes žebřík, který vede na strop. Skočte dovnitř a v patrech nalezněte spoustu nářadí. Dohromady je to asi 6 součástek. V jednom z pater naleznete také artefakt.

Odměna: Sleva na vylepšení od Nitráka



6. Kopáči

Od: Stejda Jar
Jde o to, že se Strejdou Jarem půjdete do podkroví v jedné z budov, které se nachází v lokaci Kopáči a je obklopeno zombíky. Musíte jít pomalu za strejdou Jarem a nedělat nic podezřelého. Zombie vás nechají v klidu projít až do budovy. Až tam budete uvidíte pět žoldáků běžet směrem k této budově. Zezačátku nestřílejte a sledujte, jak se žoldáci mydlí se zombíkama. Až jedna frakce bude mít jasně navrch, pomozte té druhé. Jakmile zabijete všechny žoldáky promluvte si se Strejdou Jarem. Ten vám dá odměnu a můžete ještě obrat mrtvé žoldáky.

Odměna: 6 000r a skrýš



7. Odplata

Od: Tříska
Tato mise ukončuje misi ze Zatonu, chycení Strakáče. Jděte za Pazourkem a promluvte si s ním o Třískovi. Poté jděte za Lokim, Šulgou nebo Gontou a získáte ocenění Posel Spravedlnosti, ale za splnění mise Strakáč, ne Odplaty.

Odměna: Dokončení úkolu se Strakáčem, ocenění Posel Spravedlnosti



8. Lov

Od: Pastičkář
Jděte k Anomálii Blata a když už tu jste, vemte si z anomálie artefakt. Teď jak zabít nejlépe tři upíry, kteří tu na vás čekají je: jít opatrně a nalákat je jednoho po druhým. Jakmile na vás půjde první, jděte doprostřed vody a až k vám poběží, uvidíte ho právě díky jeho šlápotám ve vodě. Takhle pozabíjejte všechny tři a jděte za Pastičkářem si vyzvednout odměnu.

Odměna: 3 000r a 3 skrýše

2. část

Jako druhý úkol musíte zjistit, co vyděsilo stalkery ve východním tunelu. Dojděte tam a vlezte do místnosti vlevo od tunelu. Vyjděte nahoru a tam najdete dva Bjurery. Maj hroznou výdrž a hodně se vám tu budou hodit granáty. Nikdy nezůstávejte dlouho na jednom místě, nebo vás zabijí levitujícími věcmi.

Odměna: 5 000r a 3 skrýše

3. část

Po splnění druhé části vám Pastičkář řekne o chiméře, která už zabila několik lovců a proto vám za její zabití nabízí svoje úspory a to 10.000 rublů. Chiméra je noční lovec proto se k Ventilačnímu zařízení (bod 16 na mapě) vydejte v noci, nebo poproste někoho ze stalkerů, aby vás tam za určitý obnos dovedl. Chiméra útočí dlouhými skoky, proto se neustále pohybujte. Jako zbraň bych doporučil brokovnici. Po zabití chiméri se vraťte k Pastičkáři pro odměnu. ( Je možné, že úkol nedostanete hned po dokončení druhé části, proto se zkuste vyspat nebo spltin jiný úkol a pak se vraťte k Pastičkáři

Odměna: 10.000r + Predátor (upravené brokovnice od Pastičkáře) + ocenění Lovec mutantů



9. Krádež

Obdrženo od: jakmile něco necháte ve své osobní skříňce a musíte mít splněný poslední Zatonský úkol Reputace
Poté co necháte něco ve své osobní skříňce v Janově a pak se proto vrátíte, zjistíte, že už to tam není. Jděte za doktorem Janova Kostihojem a ten vás navede na Zuluse. S tím si promluvte a ten vás pošle do Rozvodny. Vevnitř je nějaký bandita a Pahejl. Banditu, jestli chcete, bez výčitek svědomí zastřelte a vemte si jeho PDA. U Pahejla se musíte rozhodnout... vzal vám vaše věci, ale nechat ho ležet na zemi a umřít? No rozhodnutí je na vás. Buď se ho zeptejte na věci a nechte ho tam ležet. Nebo se ho zeptejte na věci a pomozte mu. Nebo ho zastřelte, vemte si PDA a stejně se dovíte, kde vaše věci jsou. Já osobně mu pomohl. Teď jděte do kanálu (vstup je za rozvodnou) a ze skříňky si vemte své věci a také některé věci navíc.

Odměna: Vaše věci, artefakt, helmy, zbraň, brnění, detektor Medvěd, lékařské vybavení



10. Smlouva s vědci

Od Garik
Garik už nechce pracovat pro vědce, ale musí jim podle smlouvy donést dva artefakty. Koblížek a Masovou kuličku. Jestli jedete podle návodu, už je máte. Jestli ne, musíte do Zatonu a v anomáliích je najít.

Odměna: Masová Kulička: 2 500r a skrýš, Koblížek: 3 500r a skrýš



11. Oáza

Od Profesor Ozerskij
Ozerskij z bunkru vědců vám řekne o legendě zvané Oáza. Skutečně existuje a první místo, kam se musíte vydat je západ od Ventilačního zařízení. Je tu budova, ve které jsou Zombie. Ty postřílejte a rozstřílejte zabarikádované dveře. Pozor na miliony Tarbíků, kteří tu jsou. Jděte rovně a zatočte doprava do potrubí. Vylezte nahoru, zatočte doleva a zase to vemte, tentokrát druhým potrubím vpravo. Vylezte nahoru a jděte rovně do posledního potrubí. Vylezte po žebříku a schovejte zbraň, teď ji nebudete potřebovat. Pokračujte chodbou až vstoupíte do místnosti se sloupy. Je to hádanka. První co musíte udělat je: představte si každé dva sloupy před vámi jako brány. Takže nejdřív vždycky projděte vodorovně řady sloupů a projděte dveřmi nakonci. Až projdete takhle všemi branami, v některých (v každé svislé řadě jedna) se vám ukáže anomálie, co vypadá, jako kdyby sněžila. Projděte teď každým řádkem branou s anomálií, projděte dveřmi a jste v Oáze. Vemte Srdce oázy a rychle odtamtud vypadněte, než vás přepadne pseudopes. Dojděte do bunkru vědců a vyzvedněte si odměnu.

Odměna: 7 000r



12. Střídavé psi-záření

Od Hermann
Hermann vás pošle vyzkoumat prapodivné psi-záření v tunelu, na východ od anomálie Popeliště. Venku, před bunkrem Vědců si promluvte s Topolem a jděte s ním k tunelu. Zde si s ním znovu promluvte a počkejte, až stalkeři zabijí zombie vevnitř. Vytáhněte svůj detektor (doufejte, že už máte Svarog) a projděte bezpečně mezi anomálii (hlavně pozor na jednu pohyblivou). Je tu i dost jiných zajímavých věcí, které byste si měli vzít předtím, než zvednete Upravený izolátor. Až ho vemete, jděte dveřmi ven a pak přijde kontrolór. Vašich přátel si nevšímejte a okamžitě zabijte kontrolóra. Jestli to nestihnete včas, vaši muži po vás začnou střílet, ale jak kontrolór zemře, Topol a jeho parta se vrátí do normálu, takže je nezabíjejte.

Odměna: 6 000r a skrýš



13. Výzkum anomálie

Od Hermann
Nejdříve musíte rozmístit tři skenery anomální aktivity do tří anomálií, které dostanete od Novikova. Jsou to Parkoviště, Anomálie Asfalt a Anomálie Betonová lázeň. Není na tom žádná věda, stačí se vždy vyhnout anomáliím a dát tam skenery.

Odměna: 5 000r

2. část

Je vlastně stejná jako první. Tentokrát ale musíte rozmístit skenery, které dostanete opět od Novikova, do dvou anomálií a to do Anomálie Popeliště a Anomálie Blata, doporučuji to sloučit s třetí částí těchto úkolů.

Odměna: 7000r + detektor Veles

3. část

Vaším úkolem je chránit stalkery zjišťující informace o anomáliích před mutanty a zombíkami. Stačí je hlídat a pokud jste druhou část neudělali už předtím, zjistíte, že ty dvě anomálie, které musí stalkeři vyzkoumat, jsou vlastně anomálie, kam máte rozmístit zbylé dva skenery.

Odměna: ocenění Vědecký pracovník



14. Hypotéza

Od Ozerskij, po dokončení 13. úkolu
Ozerskij má zajímavou hypotézu o tom co by mohlo způsobovat větší agresivitu mutantů. Za prvé by to mohlo způsobovat , že větší počet lidí vniká na jejich území nebo zadruhé, že mutanti dokážou aktivně zachytit záření vyzařované přístroji vědců. Je to na vás aby jste tyto dvě teorie potvrdily či vyvrátily. Dostanete od něj Detekční skener mutací a požádá vás, aby jste ho odnesl tam kde zatím nebyli mutanti. Běžte tedy na bod 30 na mapě (anomálie Asfalt). Položte skener a běžte se schovat ke stěně za gravitační anomále (pokud ovšem nechcete bojovat s 10 snorky na férovku, což mezi anomáliemy nedoporučuji ). Po té co zemře poslední snorka seberte skener a běžte za Ozerskim. ( Potvrzuje to druhou hypotézu ).

Odměna: 3000r



15. Anomální aktivita

Od Hermann
Běžte k Chladicí věži (bod 33 na mapě). Zde vylezte na betonový půlkruh na železnou plošinu. Před vámi bude anomálie vytáhněte detektor (svarog) a koukejte co se bude dít. Po chvilce anomálie doslova vyhodí pár stalkerů. Seskočte k nim a jeden u sebe bude mít PDA (generál Tačenka zakladatel Povinnosti) to mu seberte.

Odměna: Žádná ( dostanete úkol 16. stačí jen odnést PDA tomu správnému člověku a odměna bude velkorysá ) .



16. Historie Povinnosti

Obdrženo po získání PDA z úkolu 15 (anomální aktivita)
Stačí jen odnést PDA buď Lokimu (svobodě), nebo Podplukovníku Šulgovi (Povinnost), nebo Hejkalovi ze Zatonské oblasti.

Odměna: Loki: 4000r + SGI-5k + 5.45x45 X 300. Šulga: 4000r + SGI-5k + 5.45x45 X 300. Hejkal: 2500r.



17. Poslední vývoj

Od profesora Hermanna
Profesora Hermanna zajímá poslední vývoj v továrně Jupiter proto vás žádá, aby jste prohledaly administrativní oblast a našly dokumenty. Po té co dorazíte do oblasti zaútočí na vás smečka Slepích psů. Po zabití psů vyjděte do poschodí s dokumenty a seberte je. Při cestě zpět na vás zaútočí 7 žoldáků, kteří dostaly rozkaz, aby se vědci nedostaly k dokumentům. U velitele žoldáků Špíny najdete PDA, která dejte i s dokumenty Hermannovi.

Odměna: 7000r + 3X Vědecká lékárnička + 5X Protiradijační léky + 2X Psionický blok + 2X Protijed + 2X Radioochrana + 2500r za Špínovo PDA.



18. Ochrana Vědců

 

Od Profesor Hermann
Po té co žoldáci dostaly rozkaz, aby se vědci nedostaly k dokumentům nemá vědce kdo chránit. Proto musíš najít spolehlivé lidi, kteři by vědce chránili. Dojděte tedy spíše buď za Podplukovníkem Šulgem nebo za Lokim.

Odměna: 4000r + 2X Psionický blok + 3X Protijed + 3X Radioochrana.



19. UAV

Obdrženo od: po prozkoumání vraku letadla (mise UFO, jak najít UFO najdete v kategorii Tajemství.)
Při prozkoumávání UFA najdete Paměťový modul. Naštěstí funkční, ale zablokovaný. Proto jděte za Nitrákem do Janova, který vám ho za 1000r odblokuje, ale budete si muset počkat 24 hodin. Po té co vám oznámý, že je s prací hotov zaběhněte k němu. Nitrám se divý, že jste se vrátil, když za vámy poslal Seňku s Paměťovým modulem,aby vám ho donesl. Ale Nitrák si údaje uložil a pošle vám je na vaše PDA.

Odměna: Poloha 3 skrýší, body 38, 39 a 40 na mapě



20. Pozůstalí Monolitu


Chodec a jeho parta jsou vůbec první stalkeři, kteří se dokázali odpojit od frakce Monolit. Požádají vás, jestli je nedostanete do Janova. Teď musíte právě tam a promluvit si s velitelem Šulgou nebo Lokim- podle toho, na jaké straně jste: Povinnost nebo Svoboda? S těmi si promluvte a ty je následně přijmou do své frakce.

Odměna: Svoboda: jejich brnění, Povinnost: jejich brnění



21. Evakuační Body B205

Po splnění 16. mise v Zatonu
Zde najdete Sokolův vzkaz, kde se píše, že už dále jednotka nemohla zůstávat na Evakuačním dobu B205, protože to bylo moc ryskantní, proto se vydaly k věděcké laboratoři.



22. Rejnok 1

Od začáteku hry
Zde najdete Černou skříňku, kteru odneste technikovi do Janova, aby zpřístupnil data. Po prozkoumání na vás zaútočí asi 20 Kanců, ale nebojte se neproběhnou k vám přes minové pole. Technik na dekódování Černé skříňky potřebuje čas tak se jdětě vyspat. Po té co vás technik upozorní, že je s prací hotov a než vám dá Černou skříňku tak chce po vás 1950 r a pak si teprve budete moct poslechnout nahrávku, kde se dozvídáte o Evakuačním místě (B 28) Rejnoka 1 .Tímto se vám zpřístupňuje nová mise a to Cesta do Prypiatě.



23. Rejnok 4

Začátek: začáteku hry  Vchod se nachází přesně tam jak ukazuji na obrázku.Po tom co vejdete do budovy se dejte v pravo do takového ,, bazénku bez vody". Po levé ruce v bazénku budete mít vchod, tam vejděte a jděte pořád až na konec, kde budete mít žebřík nahoru. Po něm vylezte a běžte po železných schodech o další po dlaží. Až budete nahoře jděte jedinou cestou a to po železných mostících. Projděte budkou a pokračujte dál ke schodišti a sestupte níže. Po té jděte jedinou cestou do haly s probořenou střechou ( pozor na dva pseudopsy ). Po té uvidíte helikoptéru, která má po prozkoumání stejně jako Rejnok 5 přepálenou elektroniku.  





24. Posádka Rejnoka

Po misi 23
Mise skončí sama




 

25. Cesta do Prypiatě

 

Po misi 22

1. část

 Průvodce o žádné bezpečné cestě neví, tak vás nabádá, aby jse prozkoumaly administrativní budovu v továrně bod 47.

2. část

Cíl: bod 47, 48, 49, 50 a 51 na mapě

 Po nalezení dokumentů bod 47. budete nuceni prozkoumat laboratoře továrny Jupiter na bodu 48. Po nalezení dokumentů se přesuňte na dodací oddělení továrny bod 49. Po nalezení dokumentů na bodu 49. v přízemí se přesuňte do oblasti opravárenských dílen na bodu 50. Po té jděte na bod 51. na oddělení 1 továrny Jupiter. ( Pokud všechny dokumenty prodáte buď Lokimu nebo Podplukovníku Šulgovi dostanete ocenění Překupník ).

3. část

Cíl: Při 2. části

Dokumenty se nachází  v budce, kterou jste prošly, když jste hledaly Rejnoka 4.

 4. část

Cíl: bod 52 na mapě

 Dokumenty se nachází v ovládací místnosti jeřábu. Dostanete se tam tak, že u Rejnoka 4 jsou plechové přepážky a po pravé straně Rejnoka je vchod. Tudy jděte jedinou cestou až do velké haly a jděte k ovládacímu pultu jeřábu na bodu 52.

5. část

Cíl: bod 6 na mapě

 Teď si stačí jen promluvit s technikem v Janově. Najdete ho na bodě 6.

26. Pripyať

 

Obdrženo od: po dokončení 25. mise

Začátek: bod 6 na mapě

Cíl: bod 20 na mapě

1. část

 Promluvte si se Zuluem. S ním se opijete do němoty. :D :D Zulu vám řekne, aby jste složil tým. Jděte tedy za Váňou, který s vámy půjde do Pripyatě, ale budete mu muset dát 5000r na oblek, protože Váně nemá ani rubl. Po té co mu je dáte tak odvěďte Váňu za Zuluem.

2. část

Cíl: bod 11, nebo 29 na Zatonské mapě, nebo bod 53 na Jupiterské mapě

 Vaším úkolem je sehnat oblek (Pro sebe pokud již máte neřešte) , který má uzavřený okruh kyslíku. Proto si kupte buď oblek SEVA nebo Exoskeleton.Já osobně bych navrhoval Exoskeleton

3. část

 Buď jděte rovnou do Pripyatě, nebo sežeňte další členy výpravy. Promluvte si se Sokolovem v bunkru vědců, který s vámy půjde do Pripyatě, ale nemá oblek, proto se zeptejte profesora. Ten za oblek bude chtít Vzorek rostliny úkol 27.

Cíl: body 1, 34/35, 22 a 23 na Jupiterské mapě (když získáte všechny 3, dostanete ocenění, plus šance na další mise)



27. Anomální Rostlina
Od Profesor Ozersky
Rostlina se nachází v Jedovatém lesíku, po jejím utrhnutí vás obklopí anomálie. S detekorem Svarog to je hračka se dostat přes anomálie. Po té co se dostanete z Jedovatého lesíka odneste rostlinu Profesoru Ozerskymu.